Phone icon fd6b0c8e3c94090b2d04c4ae2b9e4aa3358eae985699b6f1e8a1e4f606c2ea69
(0432) 66-12-05
(0432) 53-31-86
Запрошення до участі у торгах
Auction

Запрошення до участі у торгах (витратні матеріали для лікувального процесу в кардіологічному центрі)

 

Запрошення до участі у торгах

 

Україна

Проект: Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей

Позика №: 8475-UA

Назва Договору: Витратні матеріали для лікувального процесу в кардіологічному центрі

Ідентифікаційний номер: ICB-5.2.3

 

1. Уряд України отримав від Світового банку позику № 8475-UA на фінансування проекту «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей», та має намір використати частину цієї позики для здійснення платежів по договору на поставку витратних матеріалів для лікувального процесу в кардіологічному центрі. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

 

2. Департамент охорони здоров’я Вінницької обласної державної адміністрації запрошує правомочних учасників торгів представити свої запечатані конкурсні пропозиції щодо закупівлі наступних товарів:

Лот № 1: ICB-5.2.3/1

Набір для проведення коронарографій (трансфеморальний) – 300 наборів

Набір для проведення коронарографій (трансрадіальний) – 1 050 наборів

Голка ангіографічна пункційна одноразова стерильна – 300 шт.

Кардіологічний діагностичний катетер – 270 шт.

Лінія високого тиску – 290 шт.

Ангіографічний провідник – 150 шт.

Кардіологічний інтродюсер трансрадіальний – 150 шт.

Лот № 2: ICB-5.2.3/2

Набір для ін’єктора Medrad Mark V Pro Vis – 290 наборів

Пристрій для закриття  пункційного отвору – 100 шт.

Лот № 3: ICB-5.2.3/3

Йодиксанол – 250100 мл

Лот № 4: ICB-5.2.3/4

Йопамідол – 314800 мл

Лот № 5: ICB-5.2.3/5

Направляючий катетер – 650 шт.

Коронарний провідник – 650 шт.

Балонний катетер для предилятації – 560 шт.

Балонний катетер для постдилятації – 95 шт.

Лот № 6: ICB-5.2.3/6

Пенетраційний (спеціальний) катетер – 50 шт.

Індефлятор з Y-конектором (шприц високого тиску) – 240 шт.

Лот № 7: ICB-5.2.3/7

Коронарна стент-системи з лікувальним покриттям – 390 шт.

Коронарна стент-системи без лікувального покриття – 250 шт.

3. Учасники торгів можуть подавати тендерні пропозиції по одному лоту, по комбінації лотів або по усіх лотах, як це зазначено у тендерній документації, на повний перелік товарів/послуг в межах кожного лоту. Часткові пропозиції не будуть розглядатись та будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам. Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватися по кожному лоту окремо.

Учасникам торгів, які бажають запропонувати знижки у випадку присудження їм більше одного договору, дозволено робити це за умови, що такі знижки будуть включені в Заявку на участь у торгах.

4. Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), визначеними у посібнику «Керівництво із закупівель товарів, робіт та неконсультаційних послуг позичальниками Світового банку за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР», виданого у січні 2011 року (переглянутого у липні 2014 р.) (далі – «Керівництво з закупівель»); вони відкриті для всіх правомочних учасників, відповідно до визначення в Керівництві по закупівлям. Зацікавленим учасникам необхідно звернути увагу на пп. 1.6 та 1.7, в яких визначається політика Світового банку стосовно конфлікту інтересів.

5. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись із тендерною документацією за вказаною нижче адресою в робочі дні з 10:00 до 17:00.

6. Кваліфікаційні вимоги включають наступне: (і) відсутність заборгованості перед податковими органами, (іі) принаймні 5 (п'ять) років досвіду роботи у виробництві аналогічних товарів по кожному лоту, (ііі) успішне завершення виконання принаймні 2 (двох) подібних договорів (на виробництво / постачання та технічну підтримку медичних виробів) протягом останніх 5 (пʼяти) років, сума кожного з яких має становити не менше ніж:

Лот № 1 – 100 000 (сто тисяч) доларів США,

Лот № 2 – 26 000 (двадцять шість тисяч) доларів США,

Лот № 3 – 70 000 (сімдесят тисячі) доларів США,

Лот № 4 – 71 500 (сімдесят  одна тисяча п’ятсот) доларів США,

Лот № 5 – 220 000 (двісті двадцять тисяч) доларів США,

Лот № 6 – 25 000 (двадцять п’ять тисяч) доларів США.

Лот № 7 – 345 000 (триста сорок п’ять тисяч) доларів США.

Додаткова інформація наведена у тендерній документації.

7. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською або українською мовами, подавши письмову заявку за нижче вказаною адресою і оплативши збір, який не повертається, в розмірі 50 USD (пʼятдесят доларів США) або 1250,00 UAH (одна тисяча двісті п’ятдесят грн. 00 коп.). Спосіб оплати – перерахунок коштів на відповідні банківські рахунки:

Для платежів в українських гривнях:

Банк: ГУ ДКСУ у Вінницькій області

МФО 802015

Номер рахунку: 37323010093062

Одержувач: Департамент охорони здоров’я Вінницької ОДА

Код ЄДРПОУ: 40196748

Призначення оплати: За тендерну документацію по закупівлі 5.2.3.

Для платежів в доларах США:

Банк: ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України», м. Київ, Україна

SWIFT код: EXBSUAUX,

МФО: 322313

Номер рахунку: 25133012855000

Одержувач: Державна казначейська служба України, м. Київ, Україна

Код ЄДРПОУ: 37567646

Призначення оплати: До уваги Департаменту охорони здоров’я Вінницької ОДА, за тендерну документацію по закупівлі 5.2.3, код доходів бюджету 24060300

Усі банківські збори, пов'язані з банківським переказом, сплачуються Учасником торгів.

Тендерна документація буде відправлена кур’єрською поштою або передана представнику Учасника торгів за вказаною нижче адресою.

8. Тендерні пропозиції повинні бути доставлені на вказану нижче адресу до 10:00 за місцевим часом, 14 вересня 2017 року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені.

Тендерні пропозиції будуть відкриті в присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою о 10:00 за місцевим часом 14 вересня 2017 року.

9. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції або Декларацією про Гарантію тендерної пропозиції.

Гарантія тендерної пропозиції вимагається для наступних лотів у розмірі:

Лот 1: 1 300 (одна тисяча триста) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом Національного банку України (www.bank.gov.ua) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання тендерних пропозицій.

Лот 3: 1 000 (одна тисяча) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом Національного банку України (www.bank.gov.ua) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання тендерних пропозицій.

Лот 4: 1 000 (одна тисяча) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом Національного банку України (www.bank.gov.ua) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання тендерних пропозицій.

Лот 5: 3 000 (три тисячі) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом Національного банку України (www.bank.gov.ua) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання тендерних пропозицій.

Лот 7: 4 500 (чотири тисячі п’ятсот) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом Національного банку України (www.bank.gov.ua) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання тендерних пропозицій.

Гaрантія тендерної пропозиції повинна бути виключно у формі безвідкличної банківської гарантії. Всі інші форми гарантії  неприйнятні для Покупця.

Декларація про гарантію тендерної пропозиції вимагається для наступних лотів:

  • Лот 2
  • Лот 6.

10. Адреса, що згадується вище:

Департамент охорони здоровʼя Вінницької облдержадміністраціїї

До уваги: Олени Житанської, заст. директора Департаменту охорони здоров’я Вінницької обласної державної адміністрації, заступника голови Комісії по відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг Субпроекту

Адреса: вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21036, Україна

Поверх/кімната: 2 поверх, зала засідань Департаменту охорони здоровʼя Вінницької облдержадміністраціїї

Телефон: + 38 (0432) 66-15-34

Факс: + 38 (0432) 66-15-36

Електронна пошта: vinspih@gmail.com; копія на ел. адреси: vinspih.office@gmail.com, zhitanska@ukr.net, zlik_dor@ukr.net

 

Invitation for Bids

Ukraine

Serving People, Improving Health Project

Loan No.: 8475-UA

Contract Title: Consumables for treatment at the cardiology center

Reference No.: ICB-5.2.3

  1. The government of Ukraine has received financing from the World Bank in the form of a “loan” No. 8475-UA toward the cost of Serving People, Improving Health Project, and intends to apply part of the proceeds toward payments under the contract for the supply of consumables for treatment at the cardiology center. Bidding will be conducted according to regulations and procedures of the World Bank.
  2. The Health Care Department of Vinnytsia Oblast State Administration now invites sealed bids from eligible bidders for the purchase of the following goods:

Lot No. 1: ICB-5.2.3/1

Coronary angiography kit (transfemoral) – 300 kits

Coronary angiography kit (transradial) – 1 050 kits

Angiography sterile disposable puncture needle – 300 pcs.

Cardiological diagnostic catheter – 270 pcs.

High pressure line – 290 pcs.

Coronary angiography sheath – 150 pcs.

Cardiological transradial introducer – 150 pcs.

Lot No. 2: ICB-5.2.3/2

Medrad Mark V Pro Vis injector kit – 290 kits

Puncture wound closure device – 100 pcs.

Lot No. 3: ICB-5.2.3/3

Iodixanol – 250100 ml

Lot No. 4: ICB-5.2.3/4

Iopamidol – 314800 ml

Lot No. 5: ICB-5.2.3/5

Guide catheter – 650 pcs.

Coronary angiography sheath – 650 pcs.

Balloon catheter for predilatation – 560 pcs.

Balloon catheter for post-dilatation – 95 pcs.

Lot No. 6: ICB-5.2.3/6

Penetration (special) catheter – 50 pcs.

Indeflator with Y-connector (high-pressure syringe) – 240 pcs.

Lot No. 7: ICB-5.2.3/7

Coronary drug-coated stent-system – 390 pcs.

Coronary stent-system with no drug coating – 250 pcs.

  1. The Bidders shall be entitled to submit their bids for individual lots, for any combination of lots or for all lots, as specified in the bidding documents, for the whole list of goods/services within each lot. Partial bids shall not be considered and shall be rejected as the ones that do not meet the requirements. The evaluation of bids shall be made on each individual lot.

Bidders wishing to offer discounts in case of award of more than one Contract shall be able to do so if they specify the price reductions in their Letter of Bid.

  1. Bidding will be conducted through the International Competitive Bidding procedures as specified in the World Bank’s Guidelines: Procurement of Goods, Works and Non-Consulting Services under IBRD Loans and IDA Credits & Grants by World Bank Borrowers published in January 2011 (revised in July 2014) (“Procurement Guidelines”), and is open to all eligible bidders as defined in the Procurement Guidelines. In addition, please refer to paragraphs 1.6 and 1.7 setting forth the World Bank’s policy on conflict of interest.
  2. Interested eligible bidders may obtain further information and inspect the bidding documents at the address below during office hours from 10:00 to 17:00.
  3. Qualifications requirements include: (i) tax clearance certificate; (ii) at least five (5) years of experience in the manufacture of similar goods for each lot; (iii) successful completion of at least 2 (two) similar contracts (manufacture/supply and maintenance of medical device) in the past 5 (five) years each amounting to at least:

Lot 1 – 100 000 (one hundred thousand) US Dollars,

Lot 2 – 26 000 (twenty-six thousand) US Dollars,

Lot 3 – 70 000 (seventy thousand) US Dollars,

Lot 4 – 71 500 (seventy-one thousand five hundred) US Dollars,

Lot 5 – 220 000 (two hundred twenty thousand) US Dollars,

Lot 6 – 25 000 (twenty-five thousand) US Dollars.

Lot 7 – 345 000 (three hundred forty-five thousand) US Dollars

Additional details are provided in the Bidding Documents.

  1. A complete set of bidding documents in English or Ukrainian may be purchased by interested eligible bidders upon the submission of a written application to the address below and upon payment of a nonrefundable fee of 50 USD (fifty US Dollars) or 1250.00 UAH (one thousand two hundred fifty hryvnia, 00 kop.). The method of payment will be transfer of money to the respective bank accounts:

For payments made in the Ukrainian currency (hryvnia):

Bank: The Main Branch of the State Treasury Service of Ukraine in Vinnytsia Oblast

MFO 802015

a/c: 37323010093062

Beneficiary: Health Care Department of Vinnytsia Oblast State Administration

State Registration No.: 40196748

Payment reference: For the bidding documents, ref. No. 5.2.3

For payments made in US Dollars:

Bank: JSC «The State Export-Import Bank of Ukraine», Kyiv, Ukraine

SWIFT: EXBSUAUX,

MFO: 322313

a/c: 25133012855000

Beneficiary: State Treasury Service of Ukraine, Kyiv, Ukraine

State Registration No.: 37567646

Payment reference: To the attention of the Health Care Department of Vinnytsia Oblast State Administration, for the bidding documents, ref. No. 5.2.3, fiscal revenue code 24060300

All the bank fees related to the bank transfer shall be paid by the Bidders. The bidding documents shall be sent by courier or handed to a Bidder’s designated representative at the address below.

  1. Bids must be delivered to the address below before 10:00 a.m. local time on September 14, 2017. Electronic bidding will not be permitted. Late bids will be rejected.

Bids will be publicly opened in the presence of the bidders’ designated representatives and anyone who choose to attend at the address below at 10:00 a.m. local time on September 14, 2017

  1. All bids must be accompanied by a Bid Security or a Bid-Securing Declaration:

A Bid Security shall be required for the following lots and shall amount to:

Lot 1: 1 300 (two thousand three hundred) US Dollars or its equivalent in the bid currency at the exchange rate of the National Bank of Ukraine (www.bank.gov.ua) as of 14 (fourteen) days prior to the bid submission date.

Lot 3: 1 000 (one thousand) US Dollars or its equivalent in the bid currency at the exchange rate of the National Bank of Ukraine (www.bank.gov.ua) as of 14 (fourteen) days prior to the bid submission date.

Lot 4: 1 000 (one thousand) US Dollars or its equivalent in the bid currency at the exchange rate of the National Bank of Ukraine (www.bank.gov.ua) as of 14 (fourteen) days prior to the bid submission date.

Lot 5: 3 000 (three thousand) US Dollars or its equivalent in the bid currency at the exchange rate of the National Bank of Ukraine (www.bank.gov.ua) as of 14 (fourteen) days prior to the bid submission date.

Lot 7: 4 500 (four thousand five hundred) US Dollars or its equivalent in the bid currency at the exchange rate of the National Bank of Ukraine (www.bank.gov.ua) as of 14 (fourteen) days prior to the bid submission date.

A Bid Security shall only be in the form of irrevocable bank guarantee. No other form of bid securities shall be acceptable.

Bid-Securing Declaration shall be required for the following lots:

  • Lot 2
  • Lot 6.
  1. The address referred to above is:

Health Care Department of Vinnytsia Oblast State Administration

Attention: Olena Zhytanska, Deputy Director of the Health Care Department of Vinnytsia Oblast State Administration, Deputy Chairman of the Consultants, Goods, Works and Non-Consulting Services Selection Committee of the Subproject Management Unit

Address: 7, Khmelnytske shose st., 21036, Vinnytsia, Ukraine

Floor/ Room number: 2nd floor, meeting room of the Health Care Department of Vinnytsia Oblast State Administration                                                                                                

Telephone: + 38 (0432) 66-15-34

Facsimile number: + 38 (0432) 66-15-36

Electronic mail address: vinspih@gmail.com; copy to: vinspih.office@gmail.com, zhitanska@ukr.net, zlik_dor@ukr.net