Phone icon fd6b0c8e3c94090b2d04c4ae2b9e4aa3358eae985699b6f1e8a1e4f606c2ea69
(0432) 66-12-05
(0432) 53-31-86
Чистота у домівках – чистота у місті
2

       Європейське місто повинно бути чистим. Так вважають учасники акції «Чисте місто», що стартувала нещодавно у Вінниці. У рамках акції кожен охочий міг приєднатися до прибирання міста від «слідів цивілізації».

       Виклик сміттю та бруду оголосили працівники Вінницького обласного спеціалізованого будинку дитини з ураженням центральної нервової системи та порушенням психіки. Об’єднавши зусилля з представниками компанії «Укртелеком», учасники акції спільно прибирали територію закладу. У стратегічний план боротьби зі сміттям входили: побілка бордюрів, фарбування парканів, озеленення клумб. За словами Надії Андрієвської – головного лікаря обласного закладу – організація благоустрою – запорука гарного настрою та здорової атмосфери в колективі.

       -Ми раді приєднатися до тижня благоустрою, адже бажаємо, щоб нашим маленьким мешканцям Будинку дитини та працівникам було комфортно. Символічним є те, що акція «Чисте місто» проводиться напередодні Великодня. Здавна кожен справжній господар, господиня прибирали свої домівки перед цим великим святом. Ми вирішили не порушувати традиції, - додала головний лікар.

Нещодавно, у рамках акції, до дитячого будинку завітали перші особи області:  голова облдержадміністрації Валерій Коровій, голова Обласної ради  – Анатолій Олійник, депутати обласної ради.

 Як розповіла Надія Андрієвська, разом учасники заходу посадили понад 100 карельських ялинок, безліч різноманітних квітів.  Також представники влади привезли подарунки для малечі.

       - Кажуть,  що чужих дітей не буває. Я в цьому переконана! Тож потрібно створювати такі умови, щоб у нашому закладі їм жилося комфортно. Ми робимо усе можливе для цього. І добре, що поряд є небайдужі люди, які охоче допомагають нам, – додала Надія Марківна.

       Працівники Обласного будинку дитини переконані, що підтримуючи чистоту у власних домівках – ми підтримуємо чистоту у місті.

 

25.04.2016         Прес-служба ДОЗ ОДА